Coşul de cumpărături
Afişează coşul | |
Coşul dumneavoastră este gol.
|
Întrebări frecvente |
Comanda, plata şi livrareafVreau să văd şi să probez toate produsele dumneavoastră pentru a decide dacă doresc să achiziţionez ceva. Când pot veni să le examinez? Având în vedere că Anjo Shop este un magazin online şi că ne desfăşurăm activitatea exclusiv pe baza comenzilor primite prin internet şi telefonic, vă rugăm să faceți o programare telefonică a vizitei la 0755167810 pentru a stabili dacă avem în stoc produsele pe care vreți să le testați și când să vă așteptăm la sediul social al firmei pentru a vi le prezenta. Din nefericire, în absența unei programări telefonice nu veți putea face vizite la sediul Anjo. Nu vreau să comand un produs vorbitor fără să aud vocea instalată pe el. Când pot veni la sediul dumneavoastră să-l probez? Pentru a asculta vocea instalată pe produsele noastre nu este nevoie de o vizită la sediul SC Anjo Web Design SRL. În pagina fiecărui produs vorbitor de pe acest site veţi găsi un player audio cu ajutorul căruia veţi putea asculta vocea produsului. Produsul pe care îl doresc nu se mai află în stoc sau pe site în dreptul lui scrie "Disponibi numai la comandă". În cât timp îl pot primi? Produsul de care am nevoie nu este prezentat pe www.anjo.ro. Există vreo posibilitate de a îl obţine? Dacă produsul dorit de dumneavoastră nu este inclus în catalogul de pe acest site, contactaţi-ne telefonic la 0755167810 sau prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza şi îl vom căuta şi aduce în ţară special pentru dumneavoastră. Cum plătesc produsele comandate? Plata produselor cumpărate de pe www.anjo.ro se poate face şi în rate? Vreau să comand un soft pentru nevăzători, dar nu vreau să aştept până îmi aduce curierul un CD. Aş prefera să-l descarc de pe un server şi să primesc codul de licenţiere pe email. Cum procedez? Cum ajung la mine produsele comandate? Vreau să comand un număr foarte mare de bucăţi dintr-un anumit produs, de exemplu 500 de punctatoare. În cât timp îmi vor fi livrate? Pentru comenzi foarte mari, de ordinul sutelor de bucăţi, este posibil ca timpul de aşteptare să fie între 10 şi 15 zile lucrătoare. Un reprezentant al SC Anjo Web Design SRL vă va contacta telefonic pentru detalii. Am plasat o comandă, însă m-am răzgândit şi vreau să o anulez înainte de a primi produsele. Cum procedez? Dacă aţi plasat o comandă şi aţi decis să o anulaţi, puteţi face acest lucru în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii, prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau telefonic la numerele de telefon 0755167810. Dacă în acest interval de timp comanda v-a fost deja expediată, vă rugăm să returnaţi produsele printr-un curier rapid (Fan Courier, Cargus, DHL etc., exclus Poşta Română), în ambalajul original şi împreună cu factura şi certificatele de garanţie. În acest caz, veţi achita taxele de transport pentru returul produsului. Manuale de utilizareAlături de produsul comandat primesc şi un manual de utilizare? Da. Produsele electronice din oferta www.anjo.ro sunt însoţite de manuale de utilizare în limba română. Sunt nevăzător şi nu pot citi un manual tipărit pe hârtie. Cum voi putea folosi manualele dumneavoastră? Manualele sunt oferite pe CD, în format doc şi audio (mp3), pentru a putea fi accesibilite tuturor clienţilor. Nu am calculator. Îmi puteţi trimite un manual de utilizare scris în Braille? În acest moment, SC Anjo Web Design SRL nu poate oferi manuale scrise în Braille. În schimb, vă putem trimite manualul de utilizare pe un CD audio pe care îl puteţi asculta la orice casetofon cu CD. Am cumpărat un soft pentru nevăzători din oferta dumneavoastră. Mă veţi ajuta să îl instalez? Asistenţa la prima instalare este inclusă în preţul pachetului software achiziţionat. Ajutorul va fi asigurat prin intermediul unor programe de accesare a computerelor de la distanţă. Vă vom contacta telefonic pentru a stabili detaliie. Asistența la reinstalări ulterioare se va face contra cost. Am cumpărat un soft pentru nevăzători din oferta dumneavoastră. Mă veţi învăţa să îl folosesc? Toate pachetele software vin cu propriul sistem de ajutor (help) realizat de producător în care veţi găsi toate informaţiile de care aveţi nevoie pentru a învăţa să utilizaţi programele. Totuşi, vă putem răspune la întrebări punctuale, trimise la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in limita timpului disponibil. Dacă doriți instruire mai amănunțită puteți programa contra cost ședințe de instruire din secțiunea Cursuri pentru nevăzători. GaranţiaOferiţi garanţie pentru produsele electronice cumpărate? Produsul aflat în garanţie nu mai funcţionează sau funcţionează incorect. Cum trebuie să procedez pentru a beneficia de prevederile certificatului de garanţie? Perioada de garanţie a produsului achiziţionat nu s-a sfârşit încă, însă bateria produsului s-a terminat. Îmi puteţi înlocui produsul cu unul nou, în mod gratuit? În cazul în care vă trimit produsul aflat în garanţie pentru a fi înlocuit cu unul nou, cine suportă taxele de transport? În urma unei conectări la computer, am şters din greşeală toate fişierele de pe Stiloul Prietenos, dispozitivul de creare a etichetelor audio. Acum nu îmi mai citeşte etichetele vechi şi nici nu mai pot înregistra etichete noi. Îmi puteţi înlocui aparatul cu unul nou? Catalogul de produseAş vrea să studiez lista produselor pentru nevăzători fără a naviga prin categoriile siteului. Se poate descărca un catalog al produselor din magazinul de produse pentru nevăzători? Da. Descărcaţi acum Catalogul produselor pentru nevăzători. Pot consulta catalogul şi în format mp3? Din considerente de spaţiu, catalogul în format audio nu a putut fi încărcat pe server. Contactaţi-ne prin email sau telefonic şi vi-l vom pune la dispoziţie. Am descărcat catalogul de pe site sau am primit de la dumneavoastră catalogul audio. Îl pot trimite şi prietenilor mei? Desigur. Pentru noi este foarte important ca informaţia despre produsele noastre să ajungă la cât mai multe persoane cărora acestea le-ar putea fi de ajutor. Persoane juridiceReprezint o persoană juridică. Cum pot plasa o comandă astfel încât facturarea să se facă folosind datele persoanei juridice? Puteţi plasa comanda telefonic, la 0755167810, sau prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Alternativ, puteţi plasa comanda prin intermediul siteului, adaugand la rubrica Informaţii datele persoanei juridice pentru care se emite factura. Reprezint o persoană juridică. Pot plăti cu ordin de plată? Da. Pentru a solicita utilizarea acestei modalităţi de plată, trimiteţi un e-mail la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza cu datele complete de facturare (Nume societate, CIF/CUI, număr de înregistrare la Registrul Comerţului, sediu) şi în timp de maxim 24 de ore vi se va emite o factură proformă cu care veţi putea efectua plata produselor. După efectuarea plăţii, trimiteţi la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza o copie scanată a ordinului de plată şi cel mai târziu în cursul următoarei zile lucrătoare coletul va fi expediat către sediul dumneavoastră. Nu pot plăti decât către un cont în trezorerie. Firma dumneavoastră are un astfel de cont? S.C. Anjo Web Design S.R.L. dispune atât de un cont deschis la o bancă comercială, cât şi de un cont deschis la Trezoreria Statului. Prin urmare, acceptăm şi plata prin intermediul Trezoreriei. |